fredag 2 januari 2009

Tok Ida

Javisst är jag konstig men snäll. I måndags till exempel frågar min kollega S mig var vår kollega V befann sig. Vid detta tillfälle satt denna på toa...OK, högljutt (utan att tänka på att butiken innehöll en hel del kunder) säger jag "Han är på tooa!" I samma stund hör jag min ljudnivå....det liksom ekar efteråt. *skäms* Typiskt mig....men, men....oförargligt dock!

Idag hämtade jag 44:or istället för 41:or åt en kund....de såg ju ut som båtar i jämförelse med 41:orna....han skrattade dock. Inte Jag!! Suck! Jag tror jag håller på att bli blind också. Min hy har ju varit galet dålig ett tag och tappar hår gör jag så snart är jag lika skallig som far min. Han har typ ett hårstrå...Min kollega och jag har kommit fram till att jag nog har någon typ av mineralbrist. Så nu tycker hon att jag ska äta alger. Det finns att köpa på nätet.

Full rulle på jobbet idag=ont i fötterna...så nu ska de i högläge en stund sen sängen. Ska jobba imorgon också. Kan bli hektiskt då vi bara är två som jobbar.

Gönatt!

Inga kommentarer: