torsdag 1 januari 2009

GOTT 2009 !!

Hallåj på er alla där ute! Tack för era jul och nyårs hälsningar! Gulle er! Jovisst har man krav på sig själv. Det har väl de flesta, mer eller mindre men jag kanske liiite mera än medelmåttan. En av mina sidor jag försöker jobba på=) Jojo, det går sådär. Idag har jag i alla fall hälsat på farmor och farfar i min hemby. Åh, det var så fint där med all snö och klar himmel! Slalomliften surrade och det luktade hemma! Flyttade därifrån då jag var 12 men det är alltid att komma hem!

Nyår förflöt lugnt och stilla i gott sällskap. Vi hade bjudit hit min sambos närmsta vän med sambo och barn! Mysigt blev det. Vi åt och surrade, sköt lagom med raketer. Bara så pass att Melle fick se några. Man ska passa sig för att störa grannskapet för mycket. Vi var dock inte värst! Vid halvtvå åkte sällskapet hem och vi sussade gott! Äääääända till kl halv nio, ha, ha! Tänk innan barnen föddes då sov man väl till två!?! Fan va sunkigt ändå! Nu hann vi med att hälsa på farmor innan dan tog slut i alla fall!

Imorgon blire jobb, Henke är hemma med kidzen. Ska ta ett långt "renoveringsbad" om en stund. Kan behövas en ansiktsmask och lite nagellack...Jobbar även lördag men sen är jag ledig i tre dagar igen. Risken finns att jag latar till mig ordentligt om det fortsätter i den här takten....jobba två dagar, ledig tre liksom. Nä, ingen risk. Har dock lagt in om semester i slutet av januari. Har 16 dagar kvar att ta ut innan sista mars. Väntar ju på att bli moster vilken dag som helst så då ska jag och Melvin åka ner och hälsa på henne!! Ska bli såååå kul!!

Nä nu badet nästa! Puss!

Inga kommentarer: