söndag 12 april 2009

Klipptid bokad!

Härligt väder....dock kallt i skuggan! Har dragit ut familjen på en välbehövlig promenad i solen. Gick till närmsta mack och pumpade barnvagnsdäcken som planerat. En sak att pricka av på listan bland " att göra" -saker.

Imorgon kan jag pricka av en till....klipptiden är bokad,det blir slingor och färgning på en ny salong i den här stan. Blir skönt att få det undanstökat igen. Hinner jag så ska jag köpa lite basplagg inför våren till mig å killarna. Ett par tröjor åt dem å mig...strumpbyxor, tights, en jeanskjol och ett par koftor.....tunna varianter.

Blev ingen ikearesa idag för det orkade vi inte med. Särskilt med tanke på att barnens farmor inte var hemma å kunde passa dem. Så synd om ungar som släpas runt på ikea. De blir så trötta å inget får de röra.

Tänkte iaf. tvätta lite idag så det är gjort för veckan. Hinner jag så blir det nog ett gäng bullar ikväll.

Ajö!

Inga kommentarer: