onsdag 8 april 2009

Fullspäckat, fullsatt, full.......rulle!

Hallå! En hektisk vecka flöt förbi i ett enda andetag. Missade bokcirkeln denna månad pga "alldeles åt h....för mycket av allt, utom sömn som vanligt.

Jobbade natt förra lördagen, fullsatt som vanligt men med ett gott teamwork så ordnar sig allt ju! Jobbade extra under måndagen istället för en kollega som åkt på semester. Lyllos! Sen blev det jobb, tis. ons. tors. fre. lör.....sprang den dagen som en gaaaalning å plockade fram skor å passade upp. Jättehärligt med kundrusch men slut i kroppen. Sen bar det av till frissan för styling av mig. Skulle ut extra under lördagnatten å på agendan var det hårshow. Så därav......fick inte till ngn bra bild av mig men jag hade en rockabilly lugg och en "snöboll" på var sida om huvet! Gulligt!

Söndagen sov jag till 11....brukar aldrig hända. Sen käkade jag lunch med kidzen, tog en promenad med Melle till affären och lagade fläskfilé gryta till middag. Kan lova att jag e nöjd över min prestation den gångna tiden. Klämde in personalmöte och en snabbrunda på stan också-köpte lotion och dagkräm utan parabener på Apoteket! Det ni! Idag har jag röjt i barnens rum. Måste iväg å plocka upp påskpresent hos dagmamman, handla och tvätta idag. Puh! Imorgon åker vi till farmor där jag ska laga påskmiddag!

För lite tid å för mycke göromål....gotta go! pöss!

1 kommentar:

Emma sa...

Ha en riktigt go Påsk..
Massor med kramar
/Emma