måndag 13 april 2009

Nyfrisselissad! Tingeling!

Nyfrissad.....blev finemang. Skiiittrevlig tjej på "trudes" som klippte mig. Är fortf. brunett med inslag av ljusare skiftningar. Efter överläggning med expertisen så kom vi fram till att det blev en bra övergång nu inför sommarens "självblekning". Blir mera naturell än a la blondering....som jag INTE gillar. Ser så ogenomtänkt stereotyp ut med sönderblekta toppar. I en del fall dock heeelt genomtänkt. See what I mean?! Och nej det blir ingen bild idag för jag e blek å jävlig! Ha, ha!

Ikväll drar jag med H ut på kvällspromenad. Eftersom pappa inte flyttat ut än så får han passa killarna. Melle ligger redan och Elvis e på god väg. Elvis har haft feber idag =tänder på G!

Hann inte med ngn shopping idag. Kollade in på Polarn och Pyret och har bestämt mig för att handla basen där....i massa gröööönt! Go greeeeeeen! Köpte en typ-långskjorta med kort ärm på HM, den e helrätt i jeansaktigt tyg. Lite oversizad och ett onödigt knytband i midjan. Tänkte klippa bort det och köra ett bälte istället. Kommer bli snyggt till mina bronx sandaletter i naturläder i sommar. Yepp!
Ska köpa en långkofta och ett par shorts till tror jag.

Orkar jag baka kanelbullar ikväll? Eh, nopp! Blir imorgonkväll efter barnens läggdags! Tvättar onsdagkväll så då hinner jag icke......eller? Fasen en jonglör skulle man vara, i vardagssysslor!=)

Puss!

Inga kommentarer: