måndag 29 december 2008

FIXERAD!

Puss på er alla snälla söta medmänniskor, kunder, gäster, älskare, vänner osv osv. Har insett att jag har en hel del fantastiska personer omkring mig. Ibland är det så jävla lätt att klaga och bara se det negativa i allt. Jag har en förmåga att göra det då jag är trött.
Nu behöver jag bara tillföra lite träning i mitt liv så ska väl mitt gamla jag komma tillbaka. Minns en tid då jag var full med energi....svunna tider! Haa , haaa.....Det måste ha varit på den tiden då jag INTE klev på brösten då jag vaknade om morgnarna. Ehhhh! Denna bröstfixering tänker ni! JO, jag står för det. Jag ÄR fixerad vid det.

Idag kom en gammal kollega in. Hon slutade i fjol då jag gick på mammaledigt. Saaaaknar dig så Lena!!! I alla fall så var det första hon sa : "Vart har dina bröst tagit vägen då?!?". Ha, ha....jo, ni ser ju....det är illa nu. Jag HAAAR ju inga alls....typ....Man kanske inte borde blogga om sånt där men det är ju fakta att man väntar barn, föder barn, ammar barn...och sen är inget sig likt. Helt naturligt men väldigt svårt att vänja sig vid. Suck! Ja, jag skulle ju vara positiv. Det är jag också...men jag behövde väl skriva av mig lite=)

Love!

1 kommentar:

Anonym sa...

Släpp lite på alla krav du verkar ha på dig själv :-) Från vad jag läser här och hört från dina syskon så är du en jättebra, snäll och trevlig tjej! Det räcker långt ju!! Gott Nytt År önskar Ulrika