torsdag 26 mars 2009

PANNKAKA!


God förmiddag! Idag har jag ett möte på agendan. `Ska träffa Melvins fröknar, spec.pedagogen och barnpsykologen kl 15. Innan dess ska vi väl ha hunnit ut i "friska luften" och ätit lunch och mellis....

Känner ingenting i halsen idag!! Konstigt men skönt. Är dock trött som ett as.
Har googlat runt idag i jakt på ansiktskrämer utan parabener. Känns ju sådär att gnida in sig cancerframkallande varje dag. Min hy e superkänslig dessutom och på sistone har den inte varit sig själv. Dock e det ju vinter å då är man väl aldrig riktigt fräsch. TOrr luft....

Imorgon blir det jobb igen...känns skönt faktiskt. Ska kränga iväg lite skor då hade jag tänkt. Kanske solar en stund efter jobbet. Min hud behöver en omgång UV strålning...ha, ha =motsägelsefulla jag.

Igår stekte jag pannkaka å gjorde crépes till middag. Broccoli och skinkstuvning blev det emellan. Mumma! Lillen åt potatis, broccoli och skinka istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nä,, hehe,, man är ju som ett sandpapper i ansiktet under vintern,, skönt att det snart e vår

Sara sa...

Jag har ett jätte bra förslag till dig om du vill använda produkter utan parabener. Det finns en kvinna här i stan (uppe på sörliden faktiskt) som gör egna produkter. Allt från shampo till ansiktsrengöring och deo, tandkräm och brun utan sol. Allt är gjort på naturliga grejer. Suuper bra.

Har använt mina i några år och tycker att de funkar super bra. Använder dessutom ingenting annat är de produkterna på Villgott.

Hemsidan : http://anaalizia.se

ha det bra!!
Kram SAra