måndag 3 november 2008

Första dagen!

Första dagen på jobbet, på riktigt alltså. Kändes jättebra! Jag behöver komma ut och jobba. Sa till min arbetskamrat att jag måste vara en hemsk mamma som känner så. Vi kom fram till att så var icke fallet.
Gick bra att lämna Elvis i morse. Jag har ju världens mest fantastiska dagmamma så jag behöver inte oroa mig. Hon gick till och med å hämtade Melle på förskolan (det ligger ca 1km hemifrån) åt mig. Så jag slapp åka ner och hämta honom. Hur fantastiskt är inte det?!? Hon är suverän!

Melle sa säkert 20 ggr ikväll att han saknat Elvis idag=) gullunge! Men han tyckte att det hade varit roligt på förskolan jojo, de hade minsann fått träffa de "stoooora barnen" på fritids. Han var rätt nöjd. Han älskar ju att vara med de stora barnen. På gott och ont!=)

Middag kl 18 kändes sent. Elvis gnällde mest och ville inte ha. Han fick välling kl 18.30 ist. Han har problem med magen (hård) utan att gå in på detaljer så har han det jobbigt. Gav katrinplommon pure´så vi får se om det "fixar sig".

Nu ska jag stupa i säng. Känner mig enormt nöjd för idag. Imorgon ska vi njuta av dagen. Det ska bli fint väder hörde jag och vi e lediga. Ska bara skjutsa Melle på förskolan för de ska fota sig. Sen hem och leka i lekparken mest troligt.

Ha d!

Inga kommentarer: