lördag 1 november 2008

Kall Lördag!

Godmorgon!
Kallt vare här! -7gr. Huvva! Men solen skiner från blå himmel så d är OK. Vintern kommer vare sig vi vill lr inte! Men ack så liiite koftor jag insett att jag har. H rynkade pannan och sa att: "klart du behöver koftor, du har ju inga kläder"*ironi*
Så alltså, idag skulle jag behöva köpa en kofta. Börja ju jobba på måndag och det är kallt som fasen där då vi kör fläkten hela dagen. Allt för att kunderna inte ska behöva svettas i sina varma jackor. Så man skulle kunna kalla det för "offerkofta"! Ja , en sådan behöver jag!

Blir först lunch till barnen, sen går vi på lägenhetsvisn. Åker och försöker hitta skor till Elvis-modell varmare. Handla lite saker till middagen och kommande vecka. Funderar på att bjuda in pappsen och min yngsta halvsyster som bor hos honom i helgen. Kanske hinner man med en liten nypa friskluft också=)

Nä, nu ska fröken Ida-fisförnäm sminka sig....eller inte! Får se....ha d!

Inga kommentarer: