lördag 15 november 2008

Så lite tid..

Så mycket att göra, så lite tid! Hinner inte ens blogga. I helgen kom inte H hem och jag hade ingen barnpassning så jag fick ställa in extrajobbet igårkv. Jag var hemma och tvättade och städade efter den gångna veckan. Idag kom pappa in vid lunch-han hade min halvsyster med sig, de käkade lunch och tog sen med sig Melle hem. Han ska få sova över. Känns rätt skönt att han får göra ngt kul i helgen. Lillsyrran och han är ju komiskt nog nästan jämnåriga så de leker bra.

Fick besök av H:s barndomskamrats sambo m barn. De kom och grattade Elvis i efterskott. Vi fikade lussefika, he, he...saffranslängd och pepparkaka, mmmm. Elvis fikade samma och fick diarre´ikväll. Inte så oväntat kanske.

Svaret på frågan är NEJ, Elvis sover inte hela natten än! Då vet ni det! Orkar inte älta idag.

Till veckan jobbar jag måndag. Ledig på tisdag, då blir det spruta på bvc för Elvis. Tur att jag är ledig onsdag också för mina barn får feber dagen efter som varar i ca 12h. Verkar vara standard. På torsdagen har jag tagit ledigt...pga begravning. Får se om mina systrar nere i GBG kommer upp. Vore kul att se dem en snabbis.

Nu ska jag ro ihop sen middag till mig själv.
Ha d!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ida ! Ring om du behöver barnvakt! Bara jag inte är uppbokad på annat så tycker jag bara det är kul! Och ring om du bara vill ha sällskap också! Nu får vi skärpa oss! Kraaaam

Anonym sa...

Nu vill ja veta vad som händer med er,, Saknar dig..
KRAAM Emma