fredag 31 oktober 2008

Nedräkning!

Ahh! Hur galet trött som helst. Beror mest på förkylningen tror jag. Kvällen blev lugn och skön med mycket mys med barnen. Vi har lekt, käkat pizza och badat (hela familjen i samma badkar) trångt som fasen men myspys=)

Innan lunchmötet idag så sprang jag, Melle och H på stan en sväng. H köpte snygga jeans på Jack and Jones! Jag och Melle köpte korv, ha, ha!!! Var in en snabbis på jobbet också, där längtar de efter mig....undrar hur höga förväntningar de har på mig egentligen!?!? På måndag börjar allvaret. Jag är kissnödigt nervös. Allt ansvar med lämning på dagis och dagmamma, åka till jobbet , vara söt och trevlig, stressa hem för att hämta barnen, laga mat supersnabbt , bada kidzen och förhoppningsvis hinna sova ngn timma innan nästa dag. Ska bli så spännande med en vanlig trist vardag men nervöst också. Känns lite jobbigt att barnen ska vara borta så många timmar per dag. Dåligt samvete verkar höra ihop med föräldraskapet. Konstigt vore om man inte brydde sig dock!

Lunchmötet var förvisso trevligt med mat och fina arbetskamrater=)

Imorgon blir lugnt också....ska kolla på en lägenhet kl13 (en fyra som vi står som nr3 på). Sen ska vi kika på ny kökslampa. Ev. åker jag in till stan för jag måste ladda upp med lite leggings och lite baströjor. Fryser alltid på jobbet så jag måste klä mig mycket under ev tunikor och sådant som jag brukar ha på jobbet.

Godnatt!

Inga kommentarer: