måndag 13 juli 2009

Attraktivt rat!

Är hemma hos mamms...med familjen. Igår försökte jag desperat bli brun....använde mammas sololja....en minut sol...tjugo minuter moln...en minut sol...tjugofem minuter moln....etc etc...men liiite brun om benen blev jag. Om man jämför med förut..då jag såg ut som en levande alvedon. Yepp! Idag har jag snålhandlat på dollarstore...vilken butik. Vilket attraktivt rat på ren norrländska. Men visst gick det att göra av med några hundralappar-soppåsar till avverkade blöjor, massa sura godisremmar, några jättefina skålar med texten "dip" och "godis"-de traditionella fast kopior. Ett fat som det står "kakor"....tror jag köpte något mera men minns inte.....jo, schampo....inte riktigt frisörschampo naturligtvis utan massa utspätt med tensider..........Medvetet snålt! Men vem bryr sig egentligen? Möjligtvis min frisör som inte får håva in provisionen på det asdyra schampot som lagar, fixar, stylar och bara ger sååååå "georgeous" hår! Ha!

Imorgon ska jag ut och konditionsträna för jag har läst lillsyrrans vecko revyn å gissa om jag förkovrat mig?!? Kom i form på två veckor. Fungerar det tro? Jag ska testa, from. imorgon då!

För övrigt åker jag nog hem imorgon. Måste hem till civilisation igen.....

Puss!

Inga kommentarer: