torsdag 9 juli 2009

Snart semester!

Toookskööönt , en dag kvar sen semester. Det blir ett glas vin imorgon kväll tror jag. Fötterna upp och slappa bara! (Kanske inte tänker jag nu då resten av familjen vrålar och stojar runt omkring mig)
Kanske drar jag bara på mig samma fula gamla "hello kitty" mjukisbrallor och surar framför tvn...jaaa ibland är jag slut på energi efter en dag i butiken...Älskar mitt jobb men jag ger järnet för det mesta och då vill man bara ha tyst och lugnt hemma.

Tur att mina två kottar faktiskt är rätt lugna...inga som klättrar på väggarna och skriket hela tiden. För det mesta lirar Melvin xbox eller bygger smålego, Elvis roar sig kungligt med att åka runt med sin bobby car, runt, runt, runt å runt med nappen i munnen.

Köpte en ursöt tamburmajor i barnstorlek, måste fota den sen och lägga upp bilden...då jag skruvat ihop undret. Den ska Melvin ha på sitt rum för kläder, morgonrock å sånt. Jättegullig (199 kr Åhlens). Så hoppas jag på ikeabesök snart för jag har fortfarande inte hittat överkast och gardiner till killarnas rum.

Näpp, ett bad och sen godnatt för mig. Sambon hemma igen så jag ska väl få hångla.....ikväll....eller inte....zzzzzzzzzzzzzzzzzzz Vi har ju hela semestern på oss. Dessutom e jag lite sur för de var ute och drack öl igårkväll. Onödigt tyckte jag då jag egentligen bara är avundsjuk för att jag inte blev bjuden på middag ute i lugn och ro.....jaja....erkänner mina brister gör jag iaf.

Ha d!

1 kommentar:

emilia sa...

haha du är för rolig du! ;)