onsdag 1 juli 2009

Bajs!

Vi pratar inte om hur länge sedan jag bloggade=)

Mycket har hänt...

....ibland blir jag så full i skratt då jag filurar på mitt liv och hur det förefaller sig. Trodde väl aldrig att diskussioner som tex:

-Du H! Nu har jag kommit på vad det är för svarta pricka i Elvis bajs! *tycker jag e smart*

-Aha, vadå???*sambo jäääättenyfiken*

-Jo, det är ju Kiiiiiwi! Som han så ofta äter hos dagmamman....

HERREGUD! När man sen sitter i sin ensamhet så skäms man nästan lite över hur pinsamt enkelt ens liv är. Bajs i all ära men det finns ju större saker att forska i och fundera på.

Just därför kan mitt jobb just nu kännas mera som flytvara än intellekt-stimuli!
Påstår inte att jag är årets snille men jag vill och kan mera än det jag gör idag!

Barnen sover (i min och H:s säng)....har fönstret öppet och oroar mig över att någon av dem ska vakna å hoppa ut i ett ogenomtänkt ögonblick. Så nu måste jag skynda mig i säng jag med. H är som vanigt borta....på jobb....huuujeda mig. Nästa vecka skulle han gått på semester.....men hans chef har tydligen bestämt att det inte går. Jaha....nä jag orkar inte ens skriva om det. Har lärt mig gilla läget och se det positiva. Jag får lite "space" och han får slippa mitt gnat ett par kvällar. Sen kanske vi vill vara nära varann extra mycket till helgen....

Sprid kärlek mina vänner.....pöss!

Inga kommentarer: