söndag 28 december 2008

Full=satt!

Åh! Sööööndag=sköööndag. Har gått en powerwalk till stan med lurar i öronen idag. Så nice! Lite egen tid på stan. Köpte ett par baströjor, svart polo som man kan ha under de flesta tunikor jag har. Skönt på jobbet där vi har den förbaskade fläkte i huvvet hela dagen. Brrr! Köpte en vit undertröja också. Bomullstrikå,mjukis! På indiska, rea! Blev en parfym till Henke, hans var slut. Pumas "create" luktar gött vill jag lova!

Det blev tufft jobb på krogen i natt=fullsatt. Full....ja, behöver jag säga mera? Kom hem vid halv fyra, drack ett glas vatten och tänkte fika men orkade inte. Tvättade ansiktet och sådär i vanlig ordning. Kröp ner intill Henke (så varmt och skönt) surrade lite för döva öron och somnade sen (så svettigt)...
I morse då jag hade duschat och vaknat till efter lite kaffe på sängen så skulle jag sätta i linserna. Så fort jag nuddade ögat sved det utav bara tusan. höll på att dö av smärta! Fattade inte felet. Testade igen men samma sak! Till slut luktade jag på linsvätskan....det var inte linsvätska i linskoppen - Det var ANSIKTSVATTEN! Fatta hur trött jag måste varit natten innan. Jäkla mig! Men så typiskt ändå!

Imorgon ska jag upp och jobba . Henke e dock ledig så jag slipper morgonstressen! Nu ska vi lägga kidzen snart!

love!

Inga kommentarer: