fredag 19 december 2008

Städar ut, ut, ut!

Städar ut magsjukan idag...den var snabbt över, pust! Ikväll hämtar H Melvin, jihooo! Jag känner mig inte hel utan mina barn hemma uppenbarligen. Ska bli skönt att ha alla på plats igen. I morgon ska jag jobba. Lördagar är rätt mysiga att jobba ibland. Söndagar suger....men men....vi slutar med sön. öppet efter nyår. Då börjar jag jobba heltid dessutom så jag kommer jobba från kl 09 till 18 framöver.
Har försökt planera in en tur till GBG i slutet av jan. Då har jag nog blivit moster igen=) Idag är det precis en vecka innan min lillasyster ska ha sitt första barn. Spännand men trist att jag inte får se det lilla livet på en gång...vill, vill! Har kollat upp lite tågtider, lutar åt att jag och Melvin åker själva, en helg då! Får se hur det blir.

Nu ska jag fortsätta röja innan Elvis vaknar från sin tupplur.

Ps, fick en jättefin klänning av min sambo (puss) igår. Tänkte inviga den på söndag då jag ska på personalfesten. Ska lägga upp bild men har tyvärr ingen kamera då jag lånat ut den till pappa. Just ja, det påminde om att jag måste kolla instruktionsboken till min telef. Har 5mpxl men det blir asdåliga bilder, måste vara fel på nån inställning för det har varit så sen jag fick den i höst. Man borde kunna ta jättefina bilder med den.

Hej, hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul..
önskar fam Stattin