lördag 27 december 2008

God fortsättning!

Kidzen har däckat, jag känner också för att däcka men jag ska jobba i natt så icke...tror inte jag vågar vila ens. DÅ vaknar man väl bara ännu tröttare.

Ska kika in på nelly.com för att spana in rean....har redan kollat in lite snyggingar där.

Vi tjejer måste alltid ha och ha och ha...jojomän!=) Man kan väl ha samma kläder mer än en gång eller?!? Jag undrar det jag. I somras hade jag en jättesöt tröja som jag gillar under en personalsammankomst. Sen någon månad senare hade jag den av en händelse på mig igen, ingen slump kanske då jag råkar gilla den, på krogen. Då träffar jag en ytlig bekant (som också varit på denna personalfest tidigare under sommaren) som utbrister förvånad " men du har ju SAMMA tröja som sist". MEn hallåååå, vilken jobbig......å jag liksom lite skamsen "eh, jaoooo..."
Det var väl inget att skämmas för men ändå kändes det så. Som om jag hade bara den tröjan och ingen annan. Ja, man är konstig....men å andra sidan var han det också tyckte jag som fällde kommentaren.

Dags att ladda kaffet!

Love!

Inga kommentarer: