fredag 3 oktober 2008

M 18 år!

God mitt i dan!=)

Idag fyller min äldsta halvsyrra 18 år. Grattis gumman! Ikväll ska vi till henne å gratulera.
Innan dess ska jag hinna in till stan å köpa present, alltid ute i sista minuten. Men denna vecka har ju Elvis varit krasslig så jag har inte velat dra runt på stan. Jag vet dock vad jag ska köpa. Min halvbror fyller på tisdag så det blir till att köpa två presenter.

Sambon är ju leeeedig idag.....*ironisk i tonen*, därför är han och byter däck på två arbetsbilar. Tänk va kul man kan ha en ledig dag. Sen skulle han byta två bromsbelägg på vår bil, plus oljefilter. Det sistnämnda är jag av rent egoistiska skäl nöjd över då jag tjatat om bromsbeläggen för det har varnat i bilen om dem ett tag. På sistone har de börjat gnissla dessutom. Känns sådär....
Sen ska vi storhandla och åka in till stan för att inköpa presenterna så den här dagen blev knökfull som vanligt.

Imorgon jobbar jag öppning i butiken...ev ska jag stanna kvar och stänga också då....sen hem, käka middag å glo på dumburken.

Fick ett inlägg om när jag lärde ngn åka slalom. Eftersom jag tydligen alltid åkt rätt ner i backen och inte heller har ngt tålamot så förstår jag att denne stackare inte kan ha haft det lätt. Förlåt!=)
Nu är man vuxen och inte ett dugg mera pedagogisk....stackars mina barn! Nä, nu bråkar kidzen...ha d!

1 kommentar:

Anonym sa...

halvsyster låter så fult..