onsdag 8 oktober 2008

Tradera-feber!

Nu har jag lagt upp två par VAGABOND på Tradera. Hinner tyvärr inte anv alla skor så nu ryker de. Ett par jättefina pumps med jättevackert mönster i sammet, ett par stövletter som är rätt annorlunda men snygga. Stl 36 på båda paren. Jag har ju märkt att jag inte riktigt fixar stl 36 numera....blir mer och mer 37:or i garderoben. Har satt hyffsade köp nu-priser så vi får hoppas att ngn förstår sig på att fynda.

Nu har jag lagt smågrabbarna och lugnet lägger sig också=)

Jo förresten....I have an announcement to make: ELVIS HAR GÅTT TVÅ STEG!!!! Stora killen....han blev så till sig att han satte sig på rumpan och har vägrat gå flera sen dess. Ja, imorgon är en ny dag så vi får se om det lossnar nu då!=) Så gulligt så man nästan dör då han stapplar fram!

Imorgon ska jag köpa vadderat kuvert till skorna jag sålt så jag kan skicka dessa så fort köparen betalat. Sen ska jag byta stl på overallen åt Elvis. Blir nog ett skoköp till honom i helgen också. Vinterstövlar!

Inga kommentarer: