onsdag 8 oktober 2008

Tvätt! Igen!

Goddagens! Idag har vi tvättstuga=) som vanligt! Annars tar vi d lugnt och njuter av dagen jag och Elvis. Melvin är på förskolan, han fick inviga sin vinterjacka idag (miiiinusgrader).

Måste bara skratta! Har ni tänkt på hur jäkla duktiga reklammakarna är? De måste vara suveräna då de tom kan få CocaCola att låta nyttigt. Den nya reklamen försöker få oss att förstå att det baaara är naturliga kryddor, inga onaturliga smaksättningar där inte! Men hallååååååååå! Inte direkt nyttigt ändå=) Men det känns lite bättre nu måste jag medge. Kan alltid motivera cola med att det är liiite naturligare än andra läskeblask! Ha, ha.....ja...de är duktiga de där rackarna måste jag säga. Jag förstår tanken bakom, det ligger ju i tiden med hälsa och medvetenhet för naturliga varor. Eko-varor....men Cola kommer nog inte platsa där....

Nu ska jag se till att få iväg ett par saker jag lyckats sälja på Tradera (jihooo!) , första försöket gick dåligt men denna gång lyckades jag verkligen.

Inga kommentarer: