torsdag 9 oktober 2008

Susssat gott!

Åh så skönt jag sov i natt. Blev lite sent men jag sov ovaggat sen=) Elvis sov sin em-lur vid fyra igår så jag trodde att han skulle vilja vara uppe sent. Men vid åtta så var han nöjd att somna. Dessutom var han ett solsken hela kvällen. Han kanske blev euforisk av sina två första steg=)

Det regnar å e så himla grått ute så jag blir nog inne idag och fixelifixar lite. Passar grannens yngsta dotter då hennes mamma är på samtal på förskolan. Hon hämtar hem Melvin idag så det känns skönt. Slipper ut i rusket då! Bra med grannar, vi kan faktiskt komplettera varann.

Får åka till stan då H kommit hem. Imorgonkväll jobbar jag i garderoben (börjar 21), så lördag fm blir nog lugn. Var sugen på att gå ut och äta med H på lördag, utan barn men vi får se. Elvis har svårt att acceptera barnvakt....hm!

Ha d!

Inga kommentarer: