onsdag 18 mars 2009

118100

Haallilå!

Hände ngt lustig i måndagskväll då jag lite sent på kvällen upptäckte att Elvis hade hög feber igen. Slängde iväg ett sms till vår extrapersonal E där jag skrev ungefär så här:

"Hej, ursäkta det sena sms:et men ELvis har feber och jag måste antagligen vara hemma imorgon.kan du jobba tror du?" kram Ida

Får ett väldigt intressant svar som löd så här:

"118100 har tyvärr fullt upp med att svara på kluria frågor hela dagen imorgon så vi kan tyvärr inte rycka in och jobba hos er. Ge Elvis the och svartvinbärssaft så kanske han hinner bli frisk. Och kom ihåg att till 118100 kan du sms:a hur sent som helst, vi sover aldrig. Lycka till!"

Ha, ha...upptäckte då att jag skickat messet till just 118100. De svarar verkligen på alla frågor. Helt sjukt kul! Å sååå typisk Ida-grej att klanta till det så. Innan jag fattade att det inte var E som hade skojjat till det.

Så uppstår det frågor, messa dem vettja!

Inga kommentarer: