söndag 22 mars 2009

Te tack


Det blev Melvin å H som drog på fisketur. Vi kom fram fram till att det blev bäst för alla parter idag. Jag och Elvis har käkat rester från rotfrukterna och kycklingen igår,diskat och plockat undan. Nu sussar han och jag ska öva lite sång då jag har en stund ensam. En kopp te blire oxå. Tips på förvaring av the är i f.d barnmatsburkar. De är inte snygga med sluter tätt och är lagom stora. Förvarar mina i kryddskåpet så de syns ändå inte. Idag blir det grönt the från KAHLS -"kärleksblandning". Ett grönt te som smakar bra!
Ha en härlig skön söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du sköna!
Missade att du skrivit så jag svarar här...
Ja, det är verkligen så att man vill smaka på det där shampot.
Måste dock uppmärksamma dig på att det luktar godare än vad det är bra.
Typiskt!
Haha, den därna glansen du nämnde kan nog vara Tigis "After Party". Den luktar också grymmego´, typ godis. Tror det är nåt slags leave-in balsam.

Åh, måste nog testa det där teet. Jag är teoman :P

Kram på dä!

Anonym sa...

Jag tycker teburkarna ser bra ut!

Man får akta sig bara så inte teet tar smak från kryddorna, det händer lätt.

Jättegott te brukar jag köpa på nätet www.gronateimporten.se har fina gröna teer.

Både gott o nyttigt, det är ju sällan det är så.

Kram

Nina