fredag 20 mars 2009

Misik!

GahH! Elvis vaknade 05! Jippi! Nämen va morgonpigga vi är då! "Misik, misik...." satt han å tjatade tills jag slog på musik på mobilen (telefonen alltså). Han älskar tydligen musik i alla former å det är det första han säger på morgonen. När jag halvt som halvt slumrade till så fick jag mobiltelefonen i huvet. "sluta!" utbrast jag lite surt. "sluta, sluta, sluta" härmar han. De är charmiga de små liven.
Nu ligger "herr Misik" å sover nöjt på soffan i vardagsrummet....jojo!

Själv har jag hunnit tvätta fyra maskiner tvätt och vikit den. Så nu ska jag bara bädda lite å diska undan så kan väl dagen börja. Pappsen ska passa Elvis så jag tänkte dra in till stan å köpa lite förnödenheter (läs boxerkalsonger åt Melvin å ngt onödigt till mig själv)....Måste kolla gardiner på Hemtex också för det är det enda stället som jag inte riktigt rotat igenom riktigt på allvar.

Ikväll ska ngn utav oss åka och hämta Melle sen blir det ledig helg. Har inga storslagna planer utom att hinna njuta av solen som jag förväntar mig dyka upp. Kanske en fisketur eller skridskotur vore ngt!=) Skulle behöva putsa fönster å sätta om lite blommor också men.....det är inge kul!


Ha d!

Inga kommentarer: