onsdag 25 mars 2009

Parabener!


God morgon alles!

Härligt väder på en ledig dag....svinkallt dock (om man som norrlänning får kalla minus åtta grader för kallt)!
Jobbade måndag och tisdag , kom hem, åt middag, lade kidzen, gick ut me sopor, diskade , duschade och somnade på väg till sängen typ.....
Därav ej uppdaterat förrän idag=) Men tack för alla fina kommentarer! Söta ni!

Denna vecka har jag också haft "paraben feber", för er som inte vet vad parabener är så kolla in era hudvårdsprodukter. Det ska tydligen vara cancerframkallande som det mesta verkar vara så nu har man något nytt att oroa sig för. Alla mina hudvårdsprodukter (alla två-ansikts och handkräm) innehåller detta konserveringsmedel.....fasen....vad ska man nu använda? Såpa och olivolja? Kanske canceroron jämnar ut sig då man gick ut med på nyheterna i måndags att risken med solningen är överdriven och att vi kvinnor särskilt ska sola mera för att undvika d-vitaminbrist osv. Oj, oj....fantastiskt med detta upplysta samhälle.*fet nojja*

Helgen präglas av jobb.....som garderobiär på krogen dåra.....Till veckan blir det mera jobb för då jobbar jag extra i shoeshoppen och på krogen kommande lördag också....blir sju pass på sex dagar....ha, ha....=självförvållat och inte alls dumt för börsen i maj! Fyller ju jämnt och stort i maj så då kan man få slösa lite extra tänkte jag. Ser ut som en bondlurk i håret bland annat så ett frisörbesök blir ett måste i april ngn. Men H tyckte jag skulle vänta med den utgiften för han älskar att se sparkapitalet växa! Han e rolig han.

Nu måste jag faktiskt gå ut med barnen i snön (läs is).......Är ni inte liiiiite less på snöööö och längtar till riktig vår med cykelturer och vårfåglar!?!?

xoxo

Inga kommentarer: