fredag 13 mars 2009

El choco!

Nää, lika oinspirerad är jag idag. Försökte hinna massa på jobbet-hann bara hälften. fick smita ifrån lite tidigare eftersom jag ville hinna hem och säga hejdå till Melvin. Mor kom å hämtade honom i eftermiddag. Han ska stanna en vecka hos henne. Han var väldigt förväntansfull som vanligt. Älskar att vara hos mormor. Jag förstår honom! Här hemma har han just nu två trötta föräldrar som har fullt upp med jobb, matlagning, disk, tvätt å jaga lillebror som klättrar på allt....aaaaallt! Jag som skulle börja med min träning denna vecka-jo män vesst! Veckan har ett par dagar kvar dock!
På jobbet känner jag mig just otillräcklig.....kan inte gå in på det mera pga min oskrivna sekretess. Fast egentligen vet jag att jag är BRA! Självklart är jag det. Jag gillar att sälja, träffa människor å serva åt höger å vänster.
Idag fick jag skäll för att det rasade is från taket på butiken. Jooooo,det är ju självklart MITT fel-erkänner! Jag har kontakt med högre makter å önskar ömsom tö ömsom snö och kyla ENDAST för dessa isbildningar.....å sen rasar det ner för att jag anlitat två gangsters som hoppar på taket då jag visslar. Det är så jag gör mig av med dem jag inte gillar!!! Ha, ha! Fan va fånigt. Vad tänker ni som går in i en butik bara för att få skälla?? suck! Men de flesta är goa ! Som tur e!
Just nu sitter sambon och dricker öl med vår inneboende (pappa), ser lets dance! Jag ska ta en dusch och krypa ner till min bok-"el choco" . Skit bra bok! Har jag berättat att jag är med i en bokcirkel!? Känns kul att göra ngt annat ibland. Vi är ett rätt härligt gäng tjejer som ska träffas en gång i månaden efter en bok, käka lite å surra....kanske ett glas vin eller två också=)

Nä, gönatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

bokcirkel? haha, nu märks det att du ska fylla 30! :)
pussåkram!