torsdag 19 mars 2009

Love is in the air!


Love is in the air! Visst är det!?!? Sol å ljus, massa glada människor å surr på stan. Man KAN damma av skinnjackan å faktiskt gå ut i den=) Nice! Med mina fina röda sneaky steve på fossingarna kände jag mig sååå taggad för vårens framfart i morse. Jag drack kaffe framför bloggen innan jag gick till bussen-no stress. Helt haromonisk kände jag mig. Det måste vara en blandning av vårkänslor och vardagslycka! Jag uppskattade mitt liv idag....det borde man göra oftare. Lyx! Så har allt kännts idag.

I butiken har vi fått in en helt fantastisk ensemble modeller. Allt från snygga sneakers till grymma sandaletter. Gladiatorsandalen har fått mera klack, mycket kilklackar och detaljerna är superroliga. Fransar, nitar, spännen....you name it!
Gärna färg på skorna i år!

Vad sägs om dessa tex: Såååå fina från Bronx. Du hitter dem hos oss på Crispin i ÖVik såklart=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dem med! Sjukt snygga!! :) //Ems