tisdag 17 mars 2009

Härligt!

Ny energi infann sig igår.....lite pussar å kramar från H gav mer än jag trodde ngt kunde göra. Jag har ju varit i en svacka men nu kommer jag tillbaka kanske!!! Härligt med ljuset å solen ute!!! Stoooort plus! Sen att lillen blev sjuk var sådär...passade inte riktigt in i mina ambitiösa planer dåra! Men barnen är nr1 så är d ju.

H kunde inte VAB:a idag så jag e tvungen att stanna hemma. Åh, jag e kanske en dålig mamma men jag gillar mitt jobb å får riktigt dåligt samvete då jag måste stanna hemma. Har kännt att min motivation på jobbet har blivit större...även om jag skulle vilja förkovra mig på ngt sätt. Utveckling är A och O annars stannar man i sin motivation också!

Så kika in på Crispin du också för där står jag å ser glad ut....bara för att jag är där.......då jag inte VAB:ar då=) När du ändå är där så kan du spana in våra grymma vårskor!

Inga kommentarer: