onsdag 11 mars 2009

Sjuuuuuung!

Sitter här igen då....igen....efter några veckor. Har kännt mig så trött å initiativlös så....Baaara lyxproblem! Inge allvarligt men dock segt! Att blogga blev bara ett av alla måsten. Då blev det inge roligt längre, näpp!

Status: slö, nybliven adoptivförälder åt 49 åring & noll inspiration

Borde: köra mera bil, gråta (kan inte), sova mera....(går inte)
, börjat träna igår


Översättning:Pappsen är inneboende just nu då han renoverar sin 3a.....
Jag är trött vilket antagligen beror på en fin mix av tidiga morgnar och vintersäsongens mörker. Min bilkörningsfobi är större än någonsin pga ishalka å livlig fantasi....fan!

Jag låter munter va!?!*S*

Lyckades dessutom backa på en soptunna för några veckor sen vilket verkligen lyckades få mig att inse att jag är helt väck! Jag kan bara skylla på totalt mörker, skitiga backlysen å sinnesförvirring......jojo!

Imorgon ska jag gå ut med barnen å åka skriller, fortsätta röja hemma och förhoppningsvis börja träna.

Sjung gott folk, sjuuuuung!

Inga kommentarer: