tisdag 5 augusti 2008

BLÅTT ÖGA!


Min yngsta son är en riktig liten tjurskalle som är i en väldigt överaktiv period just nu. skulle "sova" ner honom häromkvällen men han ville inte vara med, kastade sig baklänges i sängen....hans bakhuvud träffar under mitt vänstra öga SKÖNT!*grina*
Syns kanske dåligt på bilden men det blev en blåning under ögat med en liten bula. Snyggt! Ja, ja...jag får passa mig hädanefter. Just nu sussar han middag och storkillen leker på sitt rum.
Har röjt i diverse skrymsler och vrår idag , ska "kasta"iväg lite saker på Tradera hade jag tänkt. Har ju massor me snygga, rätt nya skor...som inte används...mm. Ska ge ett smakprov sen=)
Nu ska vi äta mellis å sen ut i lekparken. De blåser idag men solen lyser....ha d!

1 kommentar:

Anonym sa...

huvva ont!
på tal om det jag kom ihåg när du fick en frispie lr hur det stavas i ögat jaja inget bra minne det men endå! :p
loveu