lördag 9 augusti 2008

Tillbaka till butiken....

Hej! Ja, nu har man gjort ett arbetspass i skobutiken igen=) Kände mig lite nervös då det är så sällan jag jobbat senaste året. Ny kassa har vi å en massa nya varor. Men vilka lyxproblem man har....jag bara måste bestämma mig för vilka skor jag ska köpa inför vintern och hösten..åh, va roligt. Det kommer så mycket snygga dojjor nu.

Har bestämt mig för ett par lackballerinas från Geox (fantastisk läst), som jag kan ha inomhus på jobbet i vinter. Det är ju lite roligare med lack om man bara vill ha ett par jeans och ngn topp. Jag kan ju inte stå i tofflor på mitt jobb...hur skulle det se ut!! Nja..

Ett par vardagsstövlar som passar till kjolar och stuprörsjeans måste jag också ha...sen vill man alltid ha ett par snygg-stövlar oxå.

Har snackat ihop mig med en kvinnlig bekant som jobbade hos oss förut, jobbar nu på Vero Moda så där ska jag titta in snart och stassa upp mig lite.

Ska lägga upp en bild på vad jag valde att klä mig i idag. Blev en sidentunika i vitt och jeans från Vero Moda. De har riktigt bra priser på jeans. Dessa har en snygg tvätt som passar till det mesta. Svårt att få med allt på bilden då jag har en för liten spegel. Måste lösa det där känner jag=)

Inga kommentarer: