måndag 11 augusti 2008

Go kväll Sverige

God-kväll! Har precis kollat in lite tågbiljetter till GBG, skulle gärna åkt å hälsat på mina systrar där i höst. Innan jag börjar jobba på riktigt igen. Jag fick fram rätt fina alternativ med sovvagn. Då åker vi på natten å behöver inte tillbringa så mycket tid med att roa rastlösa barn=) Jag hoppas jag kan tajma ihop mig med mamma då hon tänkt hänga med. Vore skönt med hjälpen också.

Jag har varit så trött på sistone. Lade mig kl 19 igårkväll å sov till 06 i morse. Men orken har inte infunnit sig ändå...hmmm! Idag var syrran (en annan syster) med sina döttrar här...trevligt då det är så sällan vi ses.

Ja, jag har en hel del syskon , men jag orkar inte dra släktträdet nu=)

Jag känner att jag måste sova snart igen. Men imorgon ska jag försöka blogga lite bättre. Hade varit kul med en shoppingrunda till helgen men vi får se. gönatt!

Inga kommentarer: