söndag 17 augusti 2008

Ensam igen

Nja...jag lyckas aldrig särskilt bra med att uppdatera bloggen varje dag...har haft fullt upp senaste tiden. H åkte iväg för att jobba idag. De kommer hem torsd em. Jag är van att vara ensam med barnen men det känns ändå lite ledsamt då han åker.
Vi har tjafsat lite på slutet H och jag, om småsaker egentligen. Vi e så barnsliga och tjuriga bägge två. Ingen kan vara tyst och båda ska ha sista ordet. Men jag känner att vi måste lägga av annars kommer vi inte orka med varann i längden.

Han fyller år den 29e, funderar på vad jag ska köpa för speciellt. En parfym känns inte så originellt men han behöver en ny...ah, får se.

Fick två skitsnygga tunikor av H och Melvin i fredags, ska fota dem och lägga upp så snart jag hinner=)
En går i lite senapsgult, så jag inhandlade tjocka senapsgula strumpbyxor. Den andra är svart och turkos (blev turkos leggins). Kommer bli sååå snyggt i höst. Nu ska jag köpa ett par koftor och lite skor så är basgarderboen kirrad snart. Jag får komma ihåg att boka frisörtid också innan jag börjar jobba i höst.
Har lagt undan en mc-skinnjacka på Vero Moda, tycker det är så snyggt. Funkar alltid på hösten å våren.

Inga kommentarer: