tisdag 5 augusti 2008

GarderobStädning!!




Ut me dé gamla , in me dé nya! Ja, vi börjar med att få bort d gamla va?!? Hittade en hel del som jag inte längre använder. Fräscha grejor, en del knappt använt . Varför spara? Jag har ändå ingen plats för det. Ska testa Tradera, har aldrig lagt ut något där men det kan vara spännande. Har bla ett par helt nya skoterkängor, anv 1 g. Har ingen skoter kvar så jag kan ju lika gärna sälja av min hjälm också.




Har kommit över en symaskin också, jag e sååå glad. Kanske kan jag förverkliga min dröm om att börja sy, tog ju bara 29 år=) Men bättre sent än aldrig (har jag sagt förr men det stämmer så bra).




Idag har jag strosat runt i mina favvo "Ed Hardy´s" och linne.....soft då man ska rota i garderober å mata barn..... och ja, det är "vakttornet" som ligger i bakgrunden. Jag har en kvinna som är Jehovas vittne som förbi då och då (tar d en annan gång)

Inga kommentarer: