tisdag 19 augusti 2008

Slut som artist!


Här är en utav tunikorna jag fick av H och Melle, har jag skrivit att mina älsklingar varit ute och shoppat åt mig? Ääälskar färgen på denna. Köpte då turkosa leggins till, så till ett par snygga stövlar kommer detta bli skitsnyggt i höst. Tänkte se om jag hittar några då jag jobbar i skobutiken på lördag. Vi får in fräsch varor hela tiden nu....som lilla julafton brukar det vara då man packar upp. Lackballerinas från Geox är redan kirrat. De är som tofflor men snygga såklart. Ett par pumps också så klarar jag mig i vinter. Men jag vet ju att det blir mera skoköp--he, he!

Jag har kämpat mig igenom den här dagen ordagrant. Tiden har stått stilla. Jag och Elvis klev upp 05.30...välling, kaffe...sen kom Melle....frukost till oss....byta blöja, kläder till alla, laga lunch, gå ut i lekparken, dammsuga hallen för hundrade gången denna vecka, laga mellis, byta blöja osv fram till för ca en halvtimma sedan. Nu sitter jag här, luktar typ surt smör eftersom Elvis kletat av sig på mig, håret är skitit fast jag tvättade det i morse, å e så trött. Egentligen borde jag lägga mig men samtidigt måste man få varva ner å få en stund för sig själv. Planera morgondagen. ´
Nä där tog orken slut! Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Anonym sa...

hej kusin ida,, hörde av syster att du skapat en blogg,, men hon ville inte ge mig adressen för on tycker ja ska gå med i facebook,, men med lite dektektivarbete såå,,YES!!! hitta dig,, kram emma