fredag 8 augusti 2008

Läsare tack!

Okej, läsare är kanske nåt man förtjänar=) Men det skulle vara trevligt om en och annan kikade in. Ja,ja...det är ju inte därför jag bloggar. Ikväll gick jag runt sjön i vanlig ordning. Jag är såå beroende av dessa promenader. När jag inte kommer ut blir jag stressad och rastlös.Jag måste få rensa tankarna efter en hel dag med barnen.

Imorgon kommer lillasyster (7 år), hon ska vara här från 07-15...jag åker och jobbar mellan 11 och 16 men sambon e ju hemma. Jag känner mig lite nervös att jobba då det är så sällan att jag hinner glömma en massa mellan varven. Jag är sån att jag måste ha kontroll. Jag öööönskar att jag bara kunde VARA ibland.

Söndagen blir lugn så när som på lite tvättstuga, måste in till stan å köpa ettårs present till en liten kille också. Hoppas på en skön och lugn lördagseftermiddag och kväll med ett glas vin och Halloumi.

Till alla som inte ätit Halloumi...GÖR D! Så, gott...grilla skivor av den i panna och ät till skivad tomat eller melonsallad. Osten blir lite gnisslig med salt smak som passar nu till sommaren. Serveras ibland som förrätt. I Grekland äts den ofta.

Nu ska jag hoppa i duschen å måla naglarna sen...ska ju stå i butik å se fin ut imorgon=) kram kram

Inga kommentarer: