tisdag 5 augusti 2008





Kvällspromenaden undanstökad! Ikväll kändes det verkligen så för jag var vansinnigt trött innan jag gick. Men jag mer eller mindre tvingade iväg mig å nu känns det gött. Dessa pjukks som jag har på mig på bilden är egentligen inga walkingskor men jag använder dem som det. De är sååå vansinnigt sköna. Köpte dem efter ett tips från min butikschef, tack tack! Hon förstod att de skulle passa som handen i handsken. De är vita och marinblå, har små små hål igenom sulan för att släppa ut fukten från foten. Dessa är köpta hos Crispin och märket är GEOX. Mycket dämpning och lagom varma. Blir väl till att byta ut dem mot andra då det blir kallare men än så länge fungerar de.

Det var vackert ute ikväll om än aningen kallt....nu ska jag fika , sen "hit the shower"...känner mig lite kärlekssugen också=) kram på er (alla som inte läser min blogg=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej finig blogg (:
titta gärna in på min!

Anonym sa...

hmms, lite kärlekssugen ? vafan ska det betyda ;) snusk ida!