tisdag 30 september 2008

Bara morgonkaffe.....

Elvis leker med grytlock, vispar och slevar...jag försöker blogga. Har svårt med prioriteringarna som vanligt. Har gett honom lunch så han borde kunna roa sig en stund.
Idag skulle jag och Elvis gå runt sjön...har inte hänt än, dålig karaktär...mmm, jag vet. Men jag hinner ju än....har bara druckit morgonkaffe, känner mig enormt sugen dock.
Jag ska väl klä honom så kan vi gå en sväng snart. Vädret är fantastiskt så man kan inte skylla på det iaf. Fan, vad jag är oföretagsam.¨
Har tänkt ringa studieplus i veckan också. Måste börja läsa upp lite betyg om jag ska ta mig in på någon utbildning som kan tänkas vara värt ngt för mig. Mina läkarstudieplaner känns låååångt borta. Insett att jag aldrig tar mig in den "enkla" vägen för det finns ingen enkel väg. Jag skulle bli en bra läkare=övertygad men spikar högskoleprovet gör jag inte. Får tillgodoräkna mig min arbetslivserfarenhet dock men jag vet inte om det räcker. Får se om de har något vettigt att komma med på studieplus för jag behöver vägledning.

Såg just att det såg dumt ut att jag skrivit att jag bara druckit morgonkaffe. Förtydligande: Jag har ätit frukost också....menar bara att jag inte överdoserat kaffe.

Ah, helt ointressant inlägg men lite snurriga tankar som jag fick ner på "papper" iaf.

Ha d!

Inga kommentarer: