torsdag 18 september 2008

Sockerlåg djävul!

Hungrig...ska laga en pasta med kyckling och bacon. Känner mig så sockerlåg...konstigt, tycker jag ätit bra idag. Brukar känna av då jag ätit dåligt genom att jag förvandlas till en liten djävul=) Men sen jag fick yngsta sonen så blir jag matt i benen,yr och vimsig...mera förvirrad än vanligt. Jag kan verkligen inte slarva med maten numera...det ska väl ingen göra men i mitt fall är det extremt jobbigt ibland. Jag kan vara på väg på BVC lr nåt då jag blir alldeles kallsvettig och darrig. Och nej, jag har inte diabetes...min förra chef trodde verkligen att jag hade det då jag blev sådär knepig men såvitt jag vet är mitt blodsocker OK. Kollade en gång när jag sommarjobbade på ett ålderdomshem och då sa sköterskan att jag var jättelåg (2 hade jag då)....då hade jag inte nyätit men...

Nog klagat, snabbt avhjälpt med en macka så jag orkar fixa den där middagen nu då. Idag kommer H hem. Jag ska tvätta upp lite täcken, sen ska vi handla för helgen eftersom jag jobbar lördag och söndag. Sen blir det ett bad och godnatt för mig. Ska in till frisören kl 10.00 imorgon. Skönt skare bli!

Ha d!

Inga kommentarer: