söndag 21 september 2008

Skor...

Gaaah! Helgen flög förbi igen....hann inte med ngt annat än jobb, tyvärr är livet så ibland. Intressen får stå åt sidan. Jag jobbade i butiken både lör och sön. Nu sitter man ensam med hem å barn å en jädra massa ansvar igen.

Hann fota lite godingar i helgen iaf. Får se om något tilltalar gemene man. Jag älskar den röda stöveln från Crispin. Den är skitläcker. Lite hög klack för mig att ha till vardags men...

De högklackade bootsen är från B young. De är hur fina som helst med krokopräglat skinn på tåpartiet och rutigt tyg längst upp på skaftet.

Kängan är från TP (ten points), jag har en favorit i TP då de verkar passa min lite breda fot. Jag behöver mycket plats över tårna och de här var så sköna och passar mig då jag har korta ben. Då vill man oftast inte ha så hög skafthöjd. Annars är det riktigt hett med superhögt skaft.

Fotade också min outfit på jobbet. Senapsgula strumpbyxor, tunika från Vero Moda och sjal (HM), lacksko från GEOXX.

Alla skor från Crispin i ÖVik naturligtvis=) REKLAM REKLAM! Ha, ha....ja, jag gillar faktiskt vårat sortiment. Därför kan det bli dyrt att jobba där.*S*

Inga kommentarer: