torsdag 11 september 2008

Schemaändring

Allt går väl hos mamma med Melvin, inte förvånad. Han bryr sig inte ett dugg att jag inte finns där. Elvis sover lunch och jag ska få en ensam stund vid datorn och en kopp kaffe, nice!

I eftermiddag tänkte jag tvätta lite och bädda rent, H kommer hem ikväll och det blir nog hämtmat. Det brukar bli det sista dagen på hans arbetsvecka (idag alltstå)de jobbar inte fredagar nu när de åker söndagkväll.

I morgon blir det att åka in till stan. Jag ska ha ett par pärlörhängen, en kofta och lite nytt smink. Ska in på jobbet också då jag TYDLIGEN fått ett gammalt schema?!? Hur kan man ge ut ett schema och sen ändra det efteråt utan att meddela de anställda? Lätt för dem som är på plats varje dag men vi andra som jobbar helger?? Nä, snacka om att det inte riktigt fungerar...!
Jag skulle ha jobbat i lördags men visste ingenting. Jag var i stan med Melle då de ringde. Jaja, inte mitt fel eller problem men man känner sig dum ändå.

Ska jobba nästa helg iaf. Det blir nog bra. Har inte fått schema från extraknäcket än men...det skulle vara på G hörde jag.

Jag har ju sökt lite nya jobb men inte fått något napp ännu. Egentligen skulle jag passa på att läsa upp ett par kurser i vinter (bredvid jobbet) men vi får se hur mycket jag orkar.

Idag har jag haft en stark känsla av att jag skulle vilja gå på fest i helgen. Den känslan brukar gå över då jag tänker på "dagen efter" -syndromet. Så vi får se....

Hej, hej!

Inga kommentarer: