onsdag 17 september 2008

Systerskap och galenskap!

Saknar mitt systerskap så jäkla mycket. Pratade just med syster nr 3 i skaran. Åh, lillgumman vad jag önskar jag kunde finnas där. Vafan är det som drar i GBG? Två systrar, en styvsyster, en kusin, en fd arbetskamarat. Alla har de flyttat ner inom ett år. Betyder detta att jag också ska flytta då? Nej säger sambon, nej säger min logik...ja, säger mitt känsloliv. Jag saknar dem sååå otroligt mycket.
Syster nr 4 får sitt första barn i december, jag kommer inte att få lära känna det barnet alls med andra ord. Jag menar, jag blir ju som vilken ful tant som helst i hennes/hans ögon. Suck!

Har dock fader vår här i Övik och farmor nära....hade inte tänkt dra ifrån dem heller. Sambon är mindre viktig, ha, ha *skojja*
Jaja, jag får leva mitt otroligt fascinerande liv här i dövik ist.

Någon fler som tänkt flytta till GBG? Ge fan i det, Övik är mediokert och här i norrland nöjer vi oss faktiskt med just MEDELMÅTTA=mellanmjölk!

Ajöss!

Inga kommentarer: