fredag 5 september 2008

Underbart!

Åh, vilken hääärlig morgon (känner mig fett shizo...) Alldeles för sällan jag vaknar med en kopp kaffe å två mackor på sängbordet. veckan har ju känt liiite som ett straff men det är självklart glömt nu.

Visserligen hade jag vaknat ett par gånger innan, då jag var uppe vid 06 och gjorde välling, sen när Melvin kom in å kröp ner. Men i min värld räknas det inte. Jag hade sovmorgon, till kl07.40*skratta*

Man inser att man har lite andra referensramar nu sen barnen kom (när det gäller en del saker) när det gäller sömn tex. Tid för sig själv är uppskattat men mera sällsynt och på något vis blir det så självklart att barnen är med mest hela tiden. Jag ska vara helt ärlig och säga att från början med Melvin så kändes det ibland som att jag skulle kvävas. Inte för att jag inte kunde knyta an till honom, jag älskar och älskade honom mest av allt. Men det var ovant att aldrig få vara ifred, ens på toaletten!

Nog om detta barntjat, jag hoppas på en fortsatt bra dag. Solen skiner och jag är laddad för en dag med Melle på stan. Hans tålamod vad gäller affärer är sådär...men någon muta här och där (läs glass) ska nog bota det.

Ha en bra dag! kram

Inga kommentarer: