tisdag 30 september 2008

Övervunnen lathet

Överkom min lathet och gick runt sjön innan vi hämtade Melvin på förskolan. Skönt med friskluften och att få röra på sig. Hur trött som helst nu efter läggning av barn, middagslagande och så...

Hur fixar ensamstående detta?? Jag fattar heller inte hur de klarar barnomsorgen. Här finns det inget "nattis" för de som jobbar natt och de flesta stänger halv sex. På Melvins förra dagis uttryckte de sig tom. så att de inte ville ha öppet längre än till 17.15. Credit till alla ensamma föräldrar som inte bryter ihop varje dag.

Kan min trötthet bero på avsaknat koffein?? Borde det märkas så väl verkligen? Har inte rört en städpinal idag. Lekt mera med Elvis istället.

Snart ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen. Imorgon ska jag ta en promenad igen, med rejäl frukost i magen=gröt! Melvin älskar gröt också så det är väldigt tacksamt. Han är en lite guldklimp min Melvin (Elvis också såklart) han är så god i hjärtat den killen.

Ska tvätta imorgon också...fan...kändes drygt.
That´s life....hejdå!

Inga kommentarer: