torsdag 4 september 2008

Ingen humor!

Jag är sååå trööött! H kom hem ca 20 igår kväll. Jag fick migrän vid 18 och när han kom hem var jag helt slut. Satt en stund och försökte se på tv men jag hade så ont i huvet så det knappt gick att röra sig. Ja, ja....sånt är livet. Jag känner mig lite mindre förkyld idag dock.

Uppdatering i Elvis sovvana:

- I natt sov han nästan hela natten i sin säng. Resulterade i att även jag sov en hel natt.

En trevlig *ironi* överraskning var att H skulle jobba idag också. Jag borde vara van vid dessa "surprises" ....så idag försöker jag ta en timma i taget. Huvudvärken finns där lite vagt.

Det är inte synd om mig vill jag påpeka. Men jag tror att alla människor som sovit riktigt illa en period vet hur låg man kan känna sig till slut.

Men jag tar nya tag här efter ett par koppar kaffe så ska det nog bli bra. Kidzen har fått frukost så när Elvis sover sin förmiddagslur ska jag hoppa in i duschen. Sen tror jag att jag kommer känna mig piggare.

Ska försöka komma ut med dem idag, till lekparken här på gården. Det skulle vara så skönt med lite "frisk luft". En liten skogspromenad kanske....ja, vi får se. Puss på Sverige!

Inga kommentarer: