onsdag 3 september 2008

God? Morgon..

Jaaa, i natt sov han den lille rackaren. Jag blev dock väckt av ett antal sms från den kära som jobbar borta. Jag tänkte först sova vidare. Men nyfikenheten tog överhand å jag läste dem. Stod något om att när han kom hem skulle vi ha tid för varann. MEN VA ROLIG HAN E! *skratta*

Nr1. TID -finns inte över här nuförtiden, för vi har en Gnällvis (läs Elvis)

Nr2. När nu någon slags tid skulle ha infunnit sig så ligger vi båda i sängen å sussar sött.

Nr 3. Jag ska ha lite egentid med min äldsta son på fredag. Vi ska fika på stan å shoppa. Bla lovat att vi ska köpa ett spel som vi kan spela tillsammans. Å då menar jag INTE ett nytt spel till xbox.=)

Sen ringde jag upp min sambo halvsovandes. Han frågar
-sov du?
Ja, där ser man vad han vet om att vara hemma me dessa småillrar. Kl 23.30 bör man sova om man ska kliva upp kl 06.30. Men, men.....samtalet blev kort.

Inga kommentarer: