tisdag 16 september 2008

Inga planer!

Inga speciella planer idag. Ska försöka få tag i schemat för mitt xtraknäck. Har efterlyst det utan resultat. Vill gärna veta om jag ska jobba till helgen. Då blir det tyvärr dubbel-jobb då jag redan jobbar i butiken lördag och söndag. Jaja!

Jag och Elvis har tagit en tupplur sen vi lämnade Melle på förskolan. Nu ska vi bara dammsuga bort råttorna så han inte hinner käka upp dem (läs Elvis). Nä, nu klänger han på laptopen....ses....

Nära att jag tog mössan imorse=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna komma och dammsuga hos mig med när du ändå är på G ;)
Kramen

idaidag sa...

Javisst, kommer sen då=)

Anonym sa...

Bra jag väntar :) Idag har jag tvättis, vill du hjälpa mig med den oxå ;)

idaidag sa...

Lustigt, har precis tvättat men visst "while I´m at it..."=)