onsdag 10 september 2008

Melle!

Godermorgon!

Tackar för nya inlägg=) recept, kanon! Tack, tack gullgumma!

Hm, ja...är jag verkligen lik mamma?!? Ja, en del vill tycka det men andra inte. Har nog lite av båda. Alltid roligt när folk ser likheter för man ser inte sådant själv tycker jag.

Melle är borta idag=tomt. Det var någon som sa till mig att jag måste "släppa" honom lite. Han har börjat slita sig lite själv. Ok, han är bara 5 år men han är ju inte min lilla bebis längre heller. Ibland riktigt ser jag hur less han blir på mig då jag daltar och det är BRA! Han ska vilja bli stor.
Jag tror inte jag är en riktig hönsmamma. Har inte viljat "klema" bort dem. Men jag har svårt att ha honom borta. Han är min lilla kompis och följeslagare.
Melvin har en språkförsening som jag tror bidragit till att jag kännt att jag behövt vara ett stöd och funnits med mera i alla sammanhang för honom. Att inte kunna göra sig förstådd kan ge konsekvenser som man kanske inte alltid tänker på.

Nä nu ska jag och Elvis fika och gå ut. Kram!

Inga kommentarer: