fredag 19 september 2008

Rent mjöl i påsen

Imorgon blir det jobb. Känns faktiskt rätt kul! Sprang in en snabbis idag å önskade mina arbetskamrater trevlig helg! Vi hade piiiintjockt med nya skor. Galet! Jag ska köpa ett par stövlar i alla fall. Tur att jag har vissa ekonomiska fördelar då jag handlar hos oss för jag skulle lätt kunna ruinera mig på skor.

Mamma ringde, hon kommer till veckan. Det ska bli så skönt med lite vuxet sällskap. Då hinner jag springa i lite butiker till veckan. Hann aldrig köpa ngn kofta idag och dessutom behöver jag nya gardiner till sovrummet.

Nä, nu ska jag krypa ner i badet. Pussa lite (läs mycket) på H. Diskutera lite tomtköp (hemlis) och sen sussar jag nog rätt ovaggat!

Godnatt, hoppas ni lägger era söta huvuden med goda samveten på dunig kudde;)man sover så mycket bättre med rent mjöl i påsen.

Inga kommentarer: