måndag 8 september 2008

Nöjd och trött!

Helt slutkörd men nöjd över vad jag presterat idag. Efter lunch hade jag vaknat till iaf. Jag och pojkarn gjorde en lekparksturne´. Vi var ute i två timmar och bägge två var helnöjda. Solen har lyst hela dagen och det har varit jättehärlig luft ute.

Har bokat tid till Melvin på BVC då hans mage krånglar, sen blir det en spruta också här i höst.
Det ringde från kyrkan idag också...de gör hembesök efter dop och delar ut en present. Killarna döpte vi i februari men bättre sent än aldrig.
Ska försöka baka en kaka imorgon för kvinnan från kyrkan kommer på onsdag. Efter hembesöket på onsdag ska pappa komma och sitta barnvakt för jag ska på personalmöte där jag extraknäcker (ja, jag har ett till jobb)Harrys som garderobiär!
Vi ska lägga schema för de tre kommande månaderna och jag tänkte ta ett par pass. Kul me lite extraslantar då jag får min lön en månad i efterskott då jag börjar i november. Vi klarar oss ändå men jag är lite girig ibland....ha, ha....Dessutom sparar jag f-dagar=)

På fredag ska jag och H sätta oss ner och planera för barnomsorg osv då jag börjar jobba. Hur mycket de ska vara på dagis (så lite som möjligt) , hur mycket vi ska jobba osv. Vi har massor att gå igenom .

Nu ska jag skynda mig att duscha och lägga mig. Hoppas ¨på att få sova i natt. Glömde tala om att jag och smågrabbarna åkte in till stan i eftermiddag och köpte skor till Elvis (bild kommer imorgon) och överdragsbyxa åt Melvin. Ett jättefynd gjorde jag=) Men vi tar det imorgon för nu är jag trööööött!

Ha d!

Inga kommentarer: